21 de maig, 2015

"NO REPETIRÉ" Mediterráneo 21.05.15

No tornaré a ser candidat. De fet, ja vaig explicar que este cop he tingut dubtes fins a fa sis o set mesos, però davant la perceptiva de canvi de govern, vaig valorar, junt amb altra gent, que l’experiència acumulada podia ser un valor afegit. Però no tornaré a presentar-me. Tant si sóc alcalde com si no, no repetiré. 
A Compromís tenim la ferma voluntat d’encetar una autèntica transformació de la vida política municipal. Volem fer realitat el que hem predicat des de l’oposició. Una política amb les persones com a protagonistes. Invertint els diners on cal. Augmentat la democràcia amb més participació i transparència. Garantint els drets de tots, i acabant amb els privilegis d’uns pocs. I amb més oportunitats per a les persones. I això significa que els poders fàctics (algunes empreses, algunes associacions, alguns mitjans de comunicació…) perdran part de les prerrogatives que el govern popular els hi ha concedit. I això generarà una intensa campanya contra nosaltres, que es focalitzarà en qui ocupe l’alcaldia. 
Si jo sóc alcalde, ho seré sense l’ajuda ni el suport d’estos grups. I no els hi deuré res. Si jo sóc alcalde, em pressionaran, però no tindran cap èxit, perquè si no vaig a repetir com alcalde, les seues campanyes no em faran efecte. Si sóc alcalde, si vostés aposten per nosaltres, arribaré amb les mans netes i lliures. I d’ací a quatre anys, marxaré amb les mans lliures i netes, deixant una ciutat millor, i un equip preparat per continuar la tasca.