29 de maig, 2014

"BRANDING I NAMING" - Mediterráneo - 28.05.14

Dimarts vaig anar a la presentació del nou projecte de gestió de l'Aeroport. L'empresa SNC-Lavalin va fer la seua posada de llarg, acompanyat per tota la plana major (i la menor) del PP. Van parlar els responsables de l'empresa i els Presidents Moliner i Fabra. Ah! També l'alcalde Bataller. Sempre m'oblide d'ell. 
Moliner va dir bàsicament que tant de bo tinguérem aeroport des del 67, com el de L'Altet. I Fabra va pronunciar un tirallonga de xifres. Confesse que vaig desconnectar un poc, perquè em semblava més rellevant la conversa que tenien dos hotelers al meu costat sobre l'increment de reserves. I això era la millor notícia del dia. 
El que van dir els nous gestors va ser molt interessant. També van donar xifres, basades totes en esperances, que vull creure que tenen suport en la llarga experiència internacional de l'empresa. I van dir que el primer que anaven a fer seria canviar el logo i la imatge de l'empresa. El discurs, tot i que correcte, no va deixar dubte sobre que volen desempallegar-se de l'actual mala imatge de la instal·lació. Cosa que puc comprendre, però que posa encara més en evidència com es van tirar milions publicitant una marca que ara hem d'amagar. Diuen els del PP que la culpa és de l'oposició, que amb les nostres crítiques hem vençut a la seua potent i caríssima campanya d'imatge. Doncs que inútils són, no? Una campanya que val milions, vençuda per bromes a Facebook.
I parlant d'ocultar marques... dues paraules que no es van pronunciar: Carlos Fabra.