30 de març, 2012

EL CONSELL NACIONAL DEL BLOC I ELS DOCUMENTS DE COMPROMÍS


Per no fer-ho més llarg (que podria, però només demostraria que en lloc de tenir ja una edat sembla que en tinga dues) diré que l’any 1982 es va fundar UPV, jo ja militava al PNPV, per tant quan nasqué UPV, jo ja estava allí.
Quan UPV es va trencar amb l’eixida del que després seria PVN, jo ja estava allí. I allí em vaig quedar.
Quan el 1995 es creà la coalició del Bloc Nacionalista, jo estava allí, i allí vaig seguir quan en el congrés del 2000 es constituí com partit.
I ara divendres, es consolida la Coalició Compromís, amb un formula de relació estable que va més enllà dels partits fundacionals.
I jo no hi seré. I em sap greu.
No hi seré perquè el mateix dia que hem triat per dir que tenim un sòlid Compromís amb el país, una parella de Castelló el van triar abans per dir que tenen un sòlid compromís mutu. I volen que jo els case.
I com la política està feta de paraules i de silencis, de presències i d’absències, jo vull deixar molt clar que la meva absència és perquè em vaig comprometre amb una parella a estar a Castelló, a l’hora que a València el BLOC assumirà el Compromís.
Només per això no hi podré estar, em sabria greu que se’n feren altres lectures que no es corresponen amb la realitat.  
Fins ací la informació.

Podria deixar-ho ací, i no em mullaria, però vull mullar-me.

Si hi hagués pogut anar, hagués votat que .

Ho dic perquè així els que diuen que m’he venut a la direcció perquè m’han ofert no sé quina bestiesa, tindran aliment per fer créixer la bola.