17 de maig, 2007

MÉS AGENDA


Quasi be no tinc temps, duc 15 hores en marxa, he de sopar, i me'n vaig de copes a seguir fent campanya amb la gent jove. Però ací va l'agenda de demà divendres i dissabte pel matí.

divendres:
11 hores. visita al mercat del Grau
12 hores. visita i trobada amb pares, mares i docents del col·legi El Cano.
13'30. entrevista a la SER
14 hores. dinar de campanya
16 hores. entrevista a El Mundo
17 hores. visita i trobada amb pares, mares i docents del col·legi La Marina
18 hores. visita a la llotja del peix
20 hores. acte públic. trobada amb diferents associacions del Grau, al Casal Jove. Intercanviarem opinions, i els candidats del Grau i jo (que no sóc del Grau però m'agradaria) ens sometrem gustosos a les preguntes de la gent.
dissabte:
11 hores. tendall (abans li'n deiem "carpa", veges tu!) informatiu instal·lat a la plaça la pescateria, al costat de l'Ajuntament.
12 hores. jo m'escaparé per fer una roda de premsa amb Josep Maria Panyella. Però tornaré de seguida.





participeu en tot allò que pugueu!

23 comentaris:

Anònim ha dit...

Encara que he de fer certes peripècies per poder assistir-hi, allà estarè a les 20. Per cert, hi ha un acte molt a prop també amb associacions del PP. No sé qui filtra informació però és increible... treballe a una associació i avui ha trucat la secretaria de un regidor@ tres vegades per confirmar assitència...tenen por?
PVS

Anònim ha dit...

Que algú pare a este home, li agarrarà un algo....

Anònim ha dit...

No que no li agarre un algo, perquè ens quedarem sense Alcalde. Ànims xics

Nomdedéu ha dit...

Si, tnc confirmació que Marta Gallen i Ximo Torres estan intentan quedar amb gent a la mateixa hora. Be, nosaltres no canviarem el calendari per ells.
esperem la vostara assitència. No per mi, per la gent que està treballlant per organitzar-ho.
I... el divendres vienent, a les 20 hores a la plaça major de Castelló. Demostració de força.
Que no hi falte ningú!
Demà (hui) a les 7 al gimanàs!

Anònim ha dit...

Mare Enric... em fas patir... Despres de les eleccions agafat unes vacances i descansa!!!

Anònim ha dit...

Besets a Lisbet. Teus, si pot ser, i nostres.

Nomdedéu ha dit...

Vacances? Tindré prou faena nomenant el nou govern municipal com per fer vacances!
Lizbeth és especial Porta això amb una dignitat i alegria, que em fa estar-li encara més agrait. Sense vosaltres no podria fer-ho. Sense ella no voldria.

Anònim ha dit...

Enhorabona per la campanya i des de Xilxes agraits per haver comptat amb tu al nostre acte. L'altre dia vaig saludar a Sergi que estava en la furgona eixa que du la teua cara. Després de vore l'infinitat de tanques amb cares de Camps i d'Alberto Novullsaberresde Fabra és un descans per a l'ànima vore la "valla" del BLOC i a tu per tot Castelló. També és una metàfora: el BLOC en moviment, aprofitant tots els recursos, sense malbaratatar. Els altres, el PP i el PSOE gastant-se quantitats ingents de tots els ciutadans omplint la ciutat de cares lleges, però immòbils, fixes als cartells com espantalls.
Respecte de descansar, ja ho faras quan toque. Tranquil, que va molt bé i ànim.

PVS ha dit...

Hui tinc que felicitar-te! No he pogut acabar en la tèrtulia degut a que tenia una reunió amb la colla de la que sóc secretaria.
Ha estat una tèrtulia encertada en paraules, en fets, en convidats (has aconseguit dur fins i tot gent que mai haguera pensat que acudiria el cas del Secre de la Cofradia, Domènech, fins i tot el capellà). M'han agradat les propostes, també les respotes.
Crec que hi ha una gran diferència entre la llista del BLOC i les altres, hui m'he adonat: les persones que formen la llista són gent qualificada, amb cultura i estudis. Això és el que necessita ara més que mai Castelló.
Es fan discursos amb propietat, homogenis,no es tracta només de criticar al contrari sinó de dir la teua amb propietat amb respostes i no amb crítiques i més crítiques, amb respostes clares m'ha agradat molt la contestació al de Plataforma.
Hui una vegada més moltes felicitats! Tant se val que pronte ho aconseguim.
PVS

PVS ha dit...

Per cert! Us heu fixat com corre el contador??? Ahir teníem 30100 no arrivaba i avui 30528!!!! Anem a 400 visites per día!!!!!
Juas Juas això està per arribar el día 27 es farà història...
PVS

Anònim ha dit...

Ei Enric, que es el que ha passat en les banderoles, del centre de la ciutat?

Nomdedéu ha dit...

Gràcies PVS. Jo estic assumint més espai públic del que em pertoca. PEr això també ha estat molt satisfactori per mi esta vesparada. Dolors, liderant la reunió amb intel·ligencia i taules. Joan Baptista Campos, Sergi Selma, Anna Avila, fent intervencions que, efectivament, dibuixen un discurs homogeni... Estic super pagat.
Amb les banderoles ha passat:
a) l'ajuntament posa a disposició de la junta electoral un determinat nomre de faroles, que es repartin equitativament entre les forces presentades a les eleccions.
b)enguany l'ajuntament n'ha oerit menys que mai
c) de nit, han despenjat totes les banderoles institucionals (passió, centre ciutat...9 i n'han penjat d'Alberto.
d) no tenen més morro, pq si en tingureren més eixirien al Nacional Geografic!

Anònim ha dit...

Després critiquen al BLOC per posar pancartes i alguns com el PP i EU fan el que volen amb la seua propaganda. Encara que a Caputxins hi ha una pancarta del BLOC que molesta a la gent al passar per davall d'ella que toca el cap de les persones.Aquesta pancarta caldria o alçar-la un poc o llevar-la. La resta de pancartes està bé, si les vol llevar l'Ajuntament que ho faça ell.Gràcies.

Anònim ha dit...

Ahir vaig estar al debat del Grau. Quin equipàs portes. De primera. Amb aquesta gent en trauràs 5 de segur com a mínim.

Nomdedéu ha dit...

D'acord amb això de les pancartes.
I encara més d'acord amb això de l'equipàs. Hem fet una llista extraordinària. Gent llesta per governar esta ciuta

PVS ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
PVS ha dit...

Ei Nomdedèu que ha passat amb Fabra??? No trobe informació al respecte.... però només senc parlar d'això.
El company de carrera al que ajude amb la campanya electoral m'ha comentat que avui ha estat segut al teu costat en un acte. Un altre candidat amb el que tinc amistat se li omplia la boca de parlar de tu, la seua descripció ha sigut: és un home que trenca moldes, m'agrada com a polític, per a mi és un exemple a imitar sobretot perquè té molt clar el que vol i no es ven així com així ni tant sols al seu partit a nivell autònomic. Diu que es parla molt de tu entre els candidats.
Demà és el debat a Canal 9 sobre Castelló?? Qui acudiu? A vore si millorem els debats de telebasuta i fem més polèmica dels debats. Sort
PVS

PVS ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
PVS ha dit...

Al meu blog teniu la noticia sobre fabra que eixira dins d'unes hores al pais en l'edició impresa.
PVS

Anònim ha dit...

Aquesta nit algun "graciós" s'ha dedicat a arrancar pancartes del BLOC.
EU segueix jugant a la confusió i a l'embolic, ara resulta que els seus alcaldables són els únics "homologats" pel Compromís.

Anònim ha dit...

Ha mort Miguel Miralles, l'última persona que vestia brusa a Cs, un bon home.

Nomdedéu ha dit...

Uf. Això de Miralles si que és una noticia d'eixes que et deixa tocat. Ho lamanete de veres.
EU fa trampes. És així de senzill. Però tampoc no és cap novetat. Intenta patrimonialitzar la coalició autonòmica per millorar resultats locals. Crec que ho aconseguirà. Crec que a Castelló pot millorar municipalment, però també crec que no el suficient per traure rendiment institucional als seus vots, així que en la pràctica, com fa quatre i vuit anys, són els aliats electorals del PP. Ells, Esquerra Republicana, i els nacionalistes diversos que es queden a casa sense votar, donen la majoria al PP.
A Gonzalo Romero el farà regidor Alberto Fabra i Celestí Gimeno.
Supose que tots tenim que aprendre els uns dels altres. Supose que per això alguns parlen de mi be, i uns altres malament. En un partit com el BLOC, sense representació a alacant, Elx ni València, la representació institucional de Catelló és el màxim referent públic. El mateix Morera ho deia. Això fa que se'ns mire amb atenció. I també és veritat, sense falsa modèstia he de dir-ho, que tinc caracter propi i discurs propi, i això em singularitza. Tinc la sensació que quan jo parle als Consells Nacionals, o a l'Exectutiva Nacional, se'm presta atenció. Se'm escolta amb interés. No sempre puc convencer la gent dels meus punts de vista, però...
El debat de canal 9 és demà dilluns. Si. Acudirem els tres candidats, Fabra, Calles i jo.

Anònim ha dit...

A quina hora?