26 de maig, 2007

MITING


ARA ME'N VAIG A DORMIR, QUE DUC LA SON ACUMULADA DE FA DIES, I PER TANT NO PUC ESCRIURE GAIRE.

PERÒ NO PUC ANAR A DORMIR SENSE DONAR-VOS LES GRÀCIES PER TOTA LA CAMPANYA. PER COM M'HEU PROTEGIT I CUIDAT. ESTIC EMOCIONAT, I ESTIC AGRAIT.

L'ACTE D'ESTA NIT HA ESTAT FANTÀTIC. VULL DONAR LES GRÀCIES A LA GENT DEL COL·LECTIU LOCAL I A JOSEP MARIA.

VICTOR HA ESTAT LA SORPRESA DE LA NIT. IGUAL LA GENT QUE EL CONEIXEU MÉS JA ESPERAVEU AIXÒ, PERÒ JO M'HE QUEDAT FLIPAT. QUIN TIO! UNA INTERVENCIÓ CONCISA, DIRECTA, INTEL·LIGENT, BRILLANT. UNA POSADA EN ESCENA HABIL COM POQUES COSES. I A MÉS A MÉS, CONTROLANT. A DOLORS NO SE QUE LI HA DIT. A MI, JUST ABANS D'EIXIR M'HA DIT: TO "MITINERO". LI HE FET CAS. CLAR.

DOLORS HA ESTAT MAGNÍFICA. UNA DICCIÓ CLARA. UNA POSADA EN ESCENA AMABLE. DIRECTA. CONTUNDENT, DES DE LA RIALLA.

I JO HE FET EL QUE CREC QUE HAVIA DE FER. TOT HA FUNCIONAT. LA GENT ESTÀ CONTENTA.

ESTA NIT, DEL MITING AL SOPAR, DEL SOPAR ALS BARS DE COPES, EN ELS BARS DE COPES, DELS BARS A CASA; GENT, MOLTA GENT M'HA RECONEGUT I M'HA DONAT ÀNIMS, M'HA DIT QUE ENS VOTARIA, M'HA REGALAT SOMRIURES.

HEM COMPLIT. HEM FET ALLÒ QUE CALIA.

ARA EL FUTUR DE CASTELLÓ ESTÀ EN LES MANS DE LA GENT.

NOSALTRES ESTEM PREPARATS PER GOVERNAR CASTELLÓ. ESTÀ CASTELLÓ PREPARAT PERQUÈ EL GOVERNEM NOSALTRS?

DIUMENGE HO SABREM. BONA NIT.

13 comentaris:

Bastoner ha dit...

Crec que aquesta campanya no l'oblidarem mai. Esta campanya és de les que podrem contar als nostres fills, nets i rebesnéts, perquè jo no em pense morir. Estem cansats però contents de la faena feta i sobretot estem encoratjats. Pensar que podem traure 3 regidors no és un somni és una realitat a Castelló. També hem fet algunes coses mal fetes i altres es podrien millorar però la campanya ha estat un èxit. És la millor campanya que he viscut, és la meua primera, però pense que és la millor al vore la cara dels meus companys que ja en porten unes quantes. Moltes gràcies als joves, als veterans, a tots. Adéu Nomededeu-mòbil i força BLOC

Anònim ha dit...

A pels 33.000 visites

Anònim ha dit...

Jordi ets un fenomen, t'has portat com un veterà, t'ho diu un d'aquells que ha fet mil campanyes o no sé quantes algunes en temps difícils d'acabar al cuartelillo. Un 10 per tu, malgrat la teua "moderació".

Nomdedéu ha dit...

jordi, eres un crack!

Bastoner ha dit...

eixe sector radical que tenim en estos partits és més propi de gent jove. És per això que disfrute de vore com la gent a més d'alegre pot ser Porcarista fins la medul·la. Som molt bona gent. Vicent i jo tenim una sorpresa guardà per si de cas en ixen 4. Ja ho voreu. jejeje

Anònim ha dit...

Que collons de 4 si he vist alguna porra de 5.

Nomdedéu ha dit...

vos havia dit que vos estime?

PVS ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
PVS ha dit...

Nosaltres a tu també!;), i si demà guanyem on es celebra???? jajaj
Avui ja arrivem a 33.000 juas juas
Per la mor de Dèu voteu a Nomdedèu
PVS

Nomdedéu ha dit...

xsssst! PVS, que no es pot fer campanya! jeje. Au a reflexionar tothom, i a dinar que ja fa fameta

Anònim ha dit...

has planxat molt????
jo no he de reflexionar, això em sembla una perdua de temps. Dies com avui només valen per licitar carreteres :p

Anònim ha dit...

Si aconseguixes l'Alcaldia el primer que has de fer és comprar el papamòbil utilitzat a la campanya per portar-nos a tots els de la candidatura ( com si fos el camarot dels germans Marx) a la platja. Ja he pensat que Jordi serà el xofer i la Montse la venedora dels bitllets.

Nomdedéu ha dit...

he planxat primer l'orella i després camises. Ara vaig a escurar i a caminar. vos voré a la nau més tard.

el nomdedéumòbil! ai. que s'haurà fet d'ell? jeje