26 de maig, 2007

gràcies per vindre de visita


28 comentaris:

Anònim ha dit...

33.014 amb esta.Ja queda poc.Molts ànims.

Anònim ha dit...

ja son més de 33.000???
què simbòlic, no?

Nomdedéu ha dit...

jo crec que si demà tenim un bon resultat, tancarem el dia en 33800. Fem una porra?

Anònim ha dit...

Igual la perds i arriben els 33800 hui.

Anònim ha dit...

jo puc estar donant-li al F5 tot el dia per pujar les estadístiques, que he de treballar tota la vesprada...

Anònim ha dit...

Ara mateix 33031


Tant de tres no pot ser casualitat!

Anònim ha dit...

és la regla de 3. 3x3=9, els que traurem.

Nomdedéu ha dit...

no feu garrames! dues entrades al dia prou, que este bloc crea adicció! ;)

PVS ha dit...

De veritat que crea adicció, perquè jo a les 8 del matí entre, a les 15 també i per la vesprada sobre les 19, i a la nit abans d'anar-me'n a dormir.... enganxe açò dels blogs.
PVS

La Clicka ha dit...

ara m'he fet un blog jo
lo que hace el aburrimiento,por favor

Anònim ha dit...

Realment jo també me he fet adicte a este blog, de la mateixa manera que me vaig fer adicte a Antoni i a Enric, i de la mateixa manera que esta campanya me fet adicte a Dolors.
Crec que tota persona que s'estime Castelló, que es honesta, i que coneix com es fan les coses en este partit("grup de gent enamorada de esta ciutat") es fa adicte al BLOC.
Sincerament crec que esta campanya ha estat genial, brillant( com sempre, millorable, però molt bona). I ho puc dir desde la experiència de les anteriors eleccions municipals del 2003.

Demà no se el que passarà, però de la manera que hem conec, se que ploraré, sigue quin sigue el resultat (d'alegria o de tristor) per que este partit, amb esta gent, representa el que jo vullc per a al meu poble, castelló.

Anònim ha dit...

M’agradaria donar l’enhorabona a moltíssima gent, que ha treballat d’una manera incansable en la campanya, però me centraré en els joves, la gent del Bloc Jove, uns castellonencs entregats, voluntaris, treballadors, desinteressats...
En primer lloc a Víctor, per ser el nostre Nº1, i per estar tant genial en la plaça major. A Vicent per la seua vocació de país i per representar-nos en el Compromís. A Tomàs i a Cuevas per haver-se tret el Master en col•locar cartells i banderoles. A a Jordi per ser una de les persones mes treballadores i constants que conec. A Miquel Porcar i Carles Beltran per ser la il•lusió i el futur del Bloc Jove.
A Miquel Torres( evidentment), encara que ell ja no es vullga considerar del BJ, sense paraules. I també a Ruben, Jaume, Maria, Pau, Pep, Núria, Nazaret, Sara, Carles, Francesc... i moltíssims mes que ens han ajudat i que fan que el treball del Bloc Jove tingue sentit i presència.

Nomdedéu ha dit...

ja saps el que diu la dedicatoria del llibre que et vaig reagalar. sense comentaris, enric

PVS ha dit...

Uisss quins nervis..... Bé vaig a dormir que demà és un dia dur, constituir mesa, treballar, mesa i celebració!!!!!!
Sort!!!!!!!
PVS

Anònim ha dit...

Enric ets un populista i front la beateria i il.luminació de la majoria de nacionalistes que conec trobe que representes alguna de les naturalitats que devia tindre el nacionalisme valencià.
He viscut i treballat a Castelló ara fa més de vint anys i si visquera ara et votaria, no pas pel populisme ni per eixa vegonyosa frase de la confiança: et votaria per que podent estar en qualsevol lloc estas pel meu país.
Gràcies.

Anònim ha dit...

He entrat, per pur masoquisme, al blog de Carmona. Quin riure! A banda de que tarda en carregar llargs minuts (i jo aguantant), a banda, als seus articles hi ha 0 comentaris en la majoria. Alguns poquets 1 comentari, i cap, en tota la campanya electoral, de més d'1 comentari. Si no desperta interés el que diu ni en els "seus", que si el lligen, no el comenten, ja me diras en quí el desperta. Tampoc cal que entreu, no siga que puntue en visites i ens "guanye".... M'en vaig a controlar taules.

Anònim ha dit...

Ali, voldràs dir Carmelo i hauràs vist que el blog està moderat ( té censura) per això no li escriu ni la familia.

Anònim ha dit...

TAmbé és graciós. A la web d'ERC hi ha enllaços als blocs dels candidats municipals. LA de Celestí t'envia directament a la web d'ERC a Castelló. Ni blog, ni comentaris, ni més informació que la unidireccional.

Anònim ha dit...

D'on m'he tret jo Carmona? Ai que em despediran de la feina... Després de l'estona que m'he passat esperant que obrira es veu que se m'ha oblidat el nom.

Anònim ha dit...

Si i els d'ERPV també tenen censura, li vaig enviar un comentari a Cerdà i encara estic esperant que el traga al seu blog.

Nomdedéu ha dit...

No estic tan segur que siga un populista, però comprendras que no encete una discussió sobre allò que és populista, i allò que no ho és. Si que em sorpren una miqueta que trobres vergonyosa una frase com la que gaste d'eslògan a este bloc. Demanar la confiança de la gent quan et presentes a unes eleccions sembla lògic. Confiar en la gent a la que vols representar sembla necessàri. Però tan se val, com tu mateix dius, al nacionalisme hi ha diferents "naturalitats", i segons sembla, jo en represente una. Doncs fantàstic, tot suma.
Només hi ha una cosa que no puc copartir gens, "podent estar a qualsevol lloc...", no, jo no podria estar en cap altre lloc. Soc un nacionalista d'esquerres. Només puc estar al BLOC.

Anònim ha dit...

Tinc tanta il.lusió que tinc por.

Anònim ha dit...

Vull dir que ja no em conformaré amb 3, en vull, n'espere més. Estic tan orgullosa del Bloc que em "rexinfla" per tots els porus. I per totes les pors.

Anònim ha dit...

Tranquil.la jo vaig a la llista cap enrere i estic acollonit per si isc. Força BLOC.

Anònim ha dit...

No vull gelar-li els ànims a ningú, però ens va costar quasi 20 anys passar d'un regidor a dos. Consolidar el segón em sembla un èxit. Aconsguir el tercer sería un trionf històric. Més seria la reostiaenbicicleta.

Anònim ha dit...

Miquel Porcar
Ami tambe m'ha viciat aquest bloc,meu haura apegat el meu germà,jo no se com reaccionare quan vesque els resultats pero tinc la esperança de que siga de felicitat...he estat tant com he pogut en el Bloc Jove i he disfrutant savent que d'aquesta manera estava ficant un granet d'arena per millorar castelló...

Pd:no se com registrarme i aquest es el meu primer comentari aixi que no savie com ficar-ho be.

Nomdedéu ha dit...

ho has fet be Miquel

Anònim ha dit...

38563 visitas = 1 concejal

Joder Enric, pues no te queda ni nada para tener 'pareja'.