03 de juliol, 2006

"LA JUNTA DE FESTES". Mediterráneo 06.07.06


El BLOC va cedir els seus dos vots a l'Assemblea de Festes. Un a Enrique Masó, candidat; l'altre a Josep Maria Ripolles, en representació dels grups de danses. Ho vam fer en defensa de la neutralitat i la democràcia. Demà hi tornaríem. Se'ns criticà, però no teníem res a guanyar. Si guanyava López, apareixeríem com companys de viatge dels perdedors, si guanyava Masó i feien unes grans festes, el rèdit polític d'una Magdalena en període electoral seria per a l'Alcalde. Ha guanyat López, i ho ha fet amb contundència. Res a dir més enllà de la pública felicitació.
Enguany vaig ser convidat al sopar de les Reines Maria i Cristina. Vaig riure, vaig ballar, vaig parlar, i sobretot vaig escoltar i observar. Són un grup de gent voluntariosa, orgullosa del treball que fan per les festes de la ciutat. Un grup molt unit que creu en Jesús López. Sobre eixa gent s'ha bastit la victòria.
En contra del que puga semblar Jesús López sempre ha mantingut una actitud més que correcta amb mi, com jo amb ell. Quan hem discrepat públicament ha sigut per plantejaments festers. La principal crítica que li hem fet ha estat per les formes. I en esta victòria clara i sense pal·liatius, han tornat a fallar les formes. Crec que ell ho sap. No tinc tan clar que alguns dels membres de la seua Junta en siguen conscients. Guanyar és un èxit, derrotar l'adversari una grolleria. La victòria serà més gran si l'administra amb generositat. S'han de tancar ferides. La Junta ha d'escoltar els ens associats. Estos han de col·laborar amb la Junta. Pel bé de les festes. Gràcies a López i la seua gent per treballar per a que la resta ens divertim, i gràcies a Quique Masó i la seua gent, per voler fer el mateix.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

El BLOC s'ha manifestat clarament a favor de la candidatura perdedora. No passa res. Ha estat un vot valent.
Lamentablement anem a seguir amb les mateixes festes a les que ja ens té acostumats els senyor Lòpez i el seu equip.
De vegades, es difícil entendre la realitat.

La Fiesta del Fin del Mundo ha dit...

SHIT HAPPENS

Anònim ha dit...

Your website has a useful information for beginners like me.
»