19 de juliol, 2006

"INSOMNI". Mediterráneo 20.06.06


No puc dormir. Fa una d'eixes calors apegaloses, sembla que este estiu qui ha marxat a fer vacances és la brisa. Tinc les finestres de l'habitació obertes i la cortina no es mou. Està estàtica, és lleugera, de fil, i sembla feta de suro. Sue, els llençols rebregats em molesten, el despertador amb el seu tic-tac, de normal imperceptible, sembla a estes hores un terrabastall sorollós, més agressiu que el de les màquines del pàrquing que començaran a treballar d'ací 5, no, d'ací 4 hores ja.
M'alce a beure aigua, a fosques per no molestar, ensopegue amb la porta de la cuina. Obri la nevera i se li escapa febrer. Als mesos d'estiu, l'hivern gelat viu a la nevera. M'hi quede uns segons, plantat, de peus en terra, descalç, deixant que la gelor m'acarone. Encara no he enviat l'article a Mediterráneo! No tinc tema. Em cansa dir les coses de la ciutat que no van bé, i sobretot em fa por cansar els lectors. Podria escriure sobre els agents de mobilitat urbana. Tinc els meus dubtes que puga ser la solució. M'imagine a Miquel Soler tots els matins com si fora el Capità Frank Furillo de la mítica "Canción Triste de Hill Street", dirigint-se als agents a la sala de trànsit dient: "tened cuidado ahí fuera". Podria dir que el PP ha presentat dos edificis sense saber què faran dins, però això ja ho dirà el PSOE, i nosaltres ja vam proposar fer-hi un planter d'empreses per a facilitar la creació de nous llocs de treball. O que hi ha un grapat d'ordenances retardades que dormen (elles si) a algun calaix municipal. No, no tinc tema. I això em fa suar encara més. Dijous publicaré una bajanada. És estiu, ja sabran perdonar-me.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

¿por qué no te estrujas la cabeza y propones, después de ser "aseado", una utilización válida para algo que tenemos sin utilizar.
EDIFICIO AL FINAL DE LA CALLE ALCALDE TARREGA, LINDANDO CON CAMINO LA PLANA.
Te deseo nuevos sudores para la próxima nocha (es broma).
Saludos,

Josep Vicent

Nomdedéu ha dit...

La Residència de Suboficials. Hem presentat tres mocions a l'Ajuntament demanant-li al Ministeri la cessió. Quan a Madrid governava el PP el PSOE votava a favor i el PP en contra. Ara que governa el PSOE el PP vota a favor i el PSOE en contra. Així son les coses. En la campanya electoral vam escenificar junt amb l'Associació de Veïns una falsa inauguració d'un centre civic. El PP ens envià la policia! La premsa va riure del ridicul que havia fet el PP. Algú s'imagina a la vicepresidenta de l'Associació de Veïns, a Porcar i a mi fent d'okupes? Carai!
El nostre projecte és un edifici multifuncional on puga estar l'Associació de Veïns, la de la tercera edat, sales per a joves, i fins i tot estudiar la possibilitat de fer allí l'ambulatòri. A l'Associació sempre els ha semblat molt bé la nostra proposta. Però el Ministeri no vol cedir l'edifici i diu que li fa falta. Com regidor de Sanitat els he obert dos expedients per bruticia i abandó.

Anònim ha dit...

Si, hay bruticia y abandono.
¿Cómo pueden obligar a un propietario de piso a alquilarlo?.
¡Que cara!

Anònim ha dit...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»